PORADÍME JAK
správnost účetnictví je základ, poskytneme vám víc
ONLINE
účetnictví vedeme elektronicky, rádi si však osobně popovídáme
PRACUJEME SPOLEČNĚ
co umíte, uděláte sami, co ne, uděláme my, sdílíme systém a procesy
Účetnictví vedeme online s co nejlepším využitím technologií - sdílené datové úložiště, společný přístup do účetního software, online napojení na banky, propojení na eshopy a další interní systémy klienta, načítání elektronických faktur přímo do účetního software, webové reportovací nástroje.
Níže si prohlédněte, s jakými klienty spolupracujeme.
Co a jak účtujeme?
- Účtujeme v souladu s českým zákonem o účetnictví a prováděcími vyhláškami pro podnikatele, nestátní neziskové organizace, rozpočtové a příspěvkové organizace anebo v souladu s mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS).
- Přebíráme plnou odpovědnost - svou práci děláme dobře a ručíme za ní, když uděláme chybu, přiznáme a napravíme jí, případné škody jdou za námi.
- Upozorňujeme na legislativní novinky, doporučíme, zda a jak na ně reagovat.
- Dokážeme dočasně zastoupit při výkonu činnosti hlavní účetní nebo jiného pracovníka v účetnictví a ekonomice. V průběhu domluvené doby zajišťujeme pracovní povinnosti konkrétní pracovní pozice, např. po dobu nemoci, mateřské dovolené, do doby přijetí nového zaměstnance apod.
Kolik zaplatíte?
- Klient zaplatí nejčastěji fixní měsíční částku stanovenou podle celkového průměrného rozsahu spolupráce. Nefakturujeme nic navíc. Místo toho ročně zrevidujeme skutečný rozsah spolupráce a pokud dosavadní fakturaci neodpovídá, navrhneme změnu. Skutečný rozsah prací klientovi ukážeme, aby věděl, co děláme a za co konkrétně platí. Jsme transparentní.
Spolupráci přizpůsobujeme klientovi
- Standardně zpracováváme účetnictví v programu ABRA Flexi. Klient tedy neplatí za vlastní software nebo licenci, ale může mít do systému plný přístup stejně jako my. Někdy ho má jen pro čtení, někdy v systému sám vede pokladnu, vystavuje faktury nebo vede evidenci přijatých faktur. Pokud přístup do účetního software klient nechce, dostane od nás všechna potřebná data jinou cestou.
- V případě zájmu nám naopak klient poskytne přístup do jeho software a my pracujeme v účetním programu klienta. Pracujeme často například v podnikovém informačním systému SAP, Microsoft Dynamics (Navision), Helios, ABRA, Pohoda nebo Money.
- Předávání dokladů může probíhat standardně online prostřednictvím sdíleného datového úložiště, pokud to však na straně klienta z nějakého důvodu není možné, je stále možnost zaslat papírové doklady poštou nebo je předat osobně.
A co ještě děláme?
- Umíme účetnictví zkontrolovat, prověřit a poradit jak napravit případné chyby či nesrovnalosti.
- Doporučíme co je třeba změnit, nastavit, připravit, aby klient mohl realizovat své nápady a záměry v podnikání nebo neziskové činnosti. Hledáme vždy nejefektivnější řešení pro nás i pro klienta. Chceme, aby nám to šlo společně co nejlépe.
- Poradíme při nastavení interních procesů, promítneme postupy do systému směrnic, pomůžeme nastavit reporting pro potřeby ekonomického a finančního řízení společnosti.
- Zpracováváme reporting pro účely konsolidace v rámci skupiny dle českých nebo mezinárodních (IFRS) účetních standardů.
S kým se u nás v účetnictví setkáte?
Kristýna Svobodová
Marie Skramuvská
Jan Liner
Petra Hassová
Kateřina Vojčová
S kým spolupracujeme?
PODNIKATELÉ |
|
NESTÁTNÍ NEZISKOVÉ ORGANIZACE |
|
PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE |
|
Zaujali jsme vás?
Potřebujete-li další informace nebo nám chcete rovnou poslat poptávku, obraťte se prosím na náš e-mail info@22hlav.cz nebo využijte náš kontaktní formulář.
Zajímají vás naše ceny?
Ceny služeb stanovujeme individuálně podle odborné a časové náročnosti. Pro konkrétní cenovou nabídku nás prosím kontaktujte, ale pokud chcete mít představu...
Vzdělávací kurzy
Přihlaste se na naše tradiční semináře, které pro Vás shrnou vše, co potřebujete vědět pro uzavření a vstup do nového roku - v oblastech účetnictví, daních, mezd, pracovního práva aj.